Ответить
Список форумов
Проект Закону України "Про вибори народних депутатів України
1
Вход
|
Поиск
|
FAQ
|
Правила форума
Смайлик
Оформить текст
Жирным
Наклонным
Подчеркнутым
Зачеркнутым
Подстрочным
Надстрочным
Выровнять текст
- Слева -
- По центру -
- Справа -
Вставить в текст
URL cсылку
Изображение
Видео Youtube
Скрытый текст
Тег для кода
Тег для цитаты
Тег для цвета
Аудио SoundCloud
Код подтверждения:
Введите код в точности так, как вы его видите. Регистр символов не имеет значения.
[quote=Irida post_id=8863 time=1307039760 user_id=73] [spoiler=Стаття 96. Порядок прийняття та розгляду протоколів окружних виборчих комісій Центральною виборчою комісією][b]Стаття 96. Порядок прийняття та розгляду протоколів окружних виборчих комісій Центральною виборчою комісією[/b] 1. Центральна виборча комісія на своєму засіданні розглядає та приймає протоколи окружних виборчих комісій про підсумки голосування у загальнодержавному окрузі в межах одномандатних округів та одномандатних округах. Відомості зазначених протоколів на засіданні Центральної виборчої комісії оголошуються головою чи заступником голови відповідної окружної виборчої комісії. Час прийняття Центральною виборчою комісією протоколів окружної виборчої комісії і занесені до протоколу відомості фіксуються у протоколі засідання Центральної виборчої комісії. 2. У разі виявлення у протоколі окружної виборчої комісії про підсумки голосування у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу або у протоколі окружної виборчої комісії про підсумки голосування в одномандатному окрузі виправлень, помилок, неточностей Центральна виборча комісія своїм рішенням може зобов’язати окружну виборчу комісію внести зміни до встановлених підсумків голосування виборців у межах відповідного одномандатного округу в порядку, встановленому частиною сьомою статті 93 цього Закону, про що зазначається у протоколі засідання Центральної виборчої комісії. Протягом часу розгляду цього питання окружною виборчою комісією подані до Центральної виборчої комісії примірники протоколів про підсумки голосування в межах одномандатного округу та додані до нього документи зберігаються в Центральній виборчій комісії. 3. Окружна виборча комісія зобов’язана у строк, визначений Центральною виборчою комісією, розглянути питання про внесення змін до встановлених підсумків голосування виборців у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу або в одномандатному окрузі, за необхідності здійснюючи повторний підрахунок голосів на окремих виборчих дільницях цього одномандатного округу. Протокол з поміткою "Уточнений" складається у порядку, передбаченому частиною шостою статті 94 та частиною шостою статті 95 цього Закону. Зазначений протокол та інші необхідні виборчі документи транспортуються до Центральної виборчої комісії в порядку, встановленому частиною дев’ятою статті 94 цього Закону. 4. Протокол окружної виборчої комісії про підсумки голосування у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу або в одномандатному окрузі з поміткою "Уточнений" приймається Центральною виборчою комісією у порядку, встановленому частиною першою цієї статті.[/spoiler] [spoiler=Стаття 97. Встановлення результатів виборів депутатів у загальнодержавному окрузі][b]Стаття 97. Встановлення результатів виборів депутатів у загальнодержавному окрузі[/b] 1. Центральна виборча комісія на своєму засіданні на підставі протоколів окружних виборчих комісій про підсумки голосування у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу, у тому числі з поміткою "Уточнений" не пізніш як на десятий день з дня голосування встановлює результати виборів депутатів у загальнодержавному окрузі, про що складає протокол. До протоколу про результати виборів депутатів заносяться прописом та цифрами такі відомості: 1) кількість виборчих бюлетенів для голосування у загальнодержавному окрузі, виготовлених на замовлення Центральної виборчої комісії; 2) кількість виборчих бюлетенів для голосування у загальнодержавному окрузі, одержаних окружними виборчими комісіями; 3) кількість невикористаних виборчих бюлетенів для голосування у загальнодержавному окрузі, погашених окружними виборчими комісіями; 4) кількість виборчих бюлетенів для голосування у загальнодержавному окрузі, одержаних дільничними виборчими комісіями; 5) кількість виборчих бюлетенів для голосування у загальнодержавному окрузі, виготовлених дільничними виборчими комісіями; 6) кількість невикористаних, у тому числі зіпсованих, виборчих бюлетенів для голосування у загальнодержавному окрузі, погашених дільничними виборчими комісіями; 7) загальна кількість невикористаних виборчих бюлетенів для голосування у загальнодержавному окрузі; 8) кількість виборців, внесених до списків виборців на виборчих дільницях; 9) кількість виборців, внесених до витягів із списку виборців на виборчих дільницях; 10) кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені для голосування у загальнодержавному окрузі у приміщенні для голосування; 11) кількість виборчих бюлетенів для голосування у загальнодержавному окрузі, що не підлягають врахуванню, виявлених на виборчих дільницях; 12) кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені для голосування у загальнодержавному окрузі за місцем перебування; 13) загальна кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені для голосування у загальнодержавному окрузі; 14) кількість виборців, які взяли участь у голосуванні у приміщенні для голосування; 15) кількість виборців, які взяли участь у голосуванні за місцем перебування; 16) загальна кількість виборців, які взяли участь у голосуванні; 17) кількість виборчих бюлетенів для голосування у загальнодержавному окрузі, визнаних недійсними; 18) кількість голосів виборців, поданих за кандидатів у депутати, включених до виборчого списку кожної партії; 19) відсоток голосів виборців від тих, що взяли участь у голосуванні. 2. Відомості про підсумки голосування цифрами і прописом заносяться до протоколу Центральної виборчої комісії про результати виборів депутатів. Відомості, зазначені у пунктах 2 – 19 частини першої цієї статті, вносяться цифрами по кожному одномандатному округу, а також сумарно цифрами і прописом по загальнодержавному округу. 3. Право на участь у розподілі депутатських мандатів набувають кандидати у депутати, включені до виборчих списків партій, що отримали п’ять і більше відсотків голосів виборців, які взяли участь у голосуванні у загальнодержавному окрузі. 4. Кандидати у депутати, включені до виборчого списку партії, який отримав менше п’яти відсотків голосів виборців, які взяли участь у голосуванні, права на участь у розподілі депутатських мандатів не мають. 5. Депутатські мандати розподіляються між виборчими списками партій пропорційно до кількості отриманих голосів виборців кандидатами у депутати, включеними до виборчих списків партій, які зазначені у частині третій цієї статті, у послідовності, визначеній частинами шостою - дев’ятою цієї статті. 6. Центральна виборча комісія на підставі відомостей, зазначених у пункті 19 частини першої цієї статті, встановлює сумарну кількість голосів виборців, поданих за кандидатів у депутати, включених до виборчих списків партій, що отримали п’ять і більше відсотків голосів виборців. 7. Кількість голосів виборців, необхідних для отримання одного депутатського мандата (далі - виборча квота), обчислюється шляхом ділення сумарної кількості голосів виборців, визначеної відповідно до частини шостої цієї статті, на число депутатських мандатів, яке дорівнює 225 (далі - загальна кількість депутатських мандатів у загальнодержавному окрузі). 8. Кількість голосів виборців, поданих за кандидатів у депутати, включених до виборчого списку цієї партії, ділиться на виборчу квоту. Ціла частина отриманого числа становить кількість депутатських мандатів, що отримали кандидати у депутати від цієї партії. Дробові залишки враховуються при розподілі відповідно до частини дев’ятої цієї статті решти депутатських мандатів. 9. Партії, виборчі списки від яких мають більші порівняно з іншими дробові залишки після ділення відповідно до частини восьмої цієї статті, отримують по одному додатковому депутатському мандату, починаючи з виборчого списку партії, що має найбільший дробовий залишок. Якщо дробові залишки у двох чи більше виборчих списках партій однакові, першим додатковий депутатський мандат отримує той виборчий список партії, за кандидатів у депутати від якої віддано більшу кількість голосів виборців. Розподіл додаткових депутатських мандатів закінчується після вичерпання загальної кількості депутатських мандатів у загальнодержавному окрузі. 10. Результатом виборів депутатів у загальнодержавному окрузі є визначення в порядку черговості у виборчих списках партій осіб, обраних депутатами від партій, відповідно до кількості депутатських мандатів, отриманих виборчими списками партій. 11. Після встановлення кількості депутатських мандатів, отриманих партіями, що висунули кандидатів у депутати у загальнодержавному окрузі, та визначення відповідно до вимог частини десятої цієї статті осіб, обраних депутатами, Центральна виборча комісія у протоколі про результати виборів депутатів у загальнодержавному окрузі зазначає: 1) загальну кількість голосів виборців, поданих за кандидатів у депутати, включених до виборчих списків партій, що отримали п’ять і більше відсотків голосів виборців; 2) виборчу квоту; 3) кількість депутатських мандатів, отриманих кожною партією, що висунула кандидатів у депутати у загальнодержавному окрузі; 4) прізвища, імена, по батькові, рік народження, професію, посаду, місце роботи, місце проживання, партійність обраних депутатів. 12. Протокол Центральної виборчої комісії про результати виборів депутатів у загальнодержавному окрузі складається у двох примірниках. Протокол підписується Головою, заступниками Голови, секретарем та іншими членами Центральної виборчої комісії, присутніми на засіданні Центральної виборчої комісії, та засвідчується печаткою Центральної виборчої комісії. У протоколі зазначаються дата і час (години і хвилини) його підписання членами Центральної виборчої комісії. Член Центральної виборчої комісії, присутній на засіданні, зобов’язаний підписати протокол про результати виборів депутатів. У разі своєї незгоди із встановленими результатами виборів, зафіксованими у протоколі Центральної виборчої комісії, член Центральної виборчої комісії підписує протокол із приміткою "З окремою думкою". Письмовий виклад окремої думки додається до протоколу про результати виборів депутатів. У разі відсутності у протоколі підпису члена Центральної виборчої комісії проти його прізвища зазначається причина відсутності члена Центральної виборчої комісії на її засіданні. Перший примірник протоколу мають право підписати кандидати у депутати, представники партій у Центральній виборчій комісії, уповноважені особи партій у загальнодержавному окрузі, які були присутні при встановленні результатів виборів народних депутатів України. Зміст протоколу невідкладно оприлюднюється на офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії. 13. Центральна виборча комісія зобов’язана встановити результати виборів депутатів у загальнодержавному окрузі незалежно від кількості виборчих дільниць, в яких голосування було визнано недійсним.[/spoiler] [spoiler=Стаття 98. Встановлення результатів виборів депутатів у одномандатних округах][b]Стаття 98. Встановлення результатів виборів депутатів у одномандатних округах[/b] 1. Центральна виборча комісія на своєму засіданні на підставі протоколів окружних виборчих комісій про підсумки голосування в одномандатних округах, у тому числі з поміткою "Уточнений" не пізніш як на десятий день з дня голосування встановлює результати виборів депутатів у відповідних одномандатних округах, про що складає протокол. До протоколу про результати виборів депутатів у одномандатних округах заносяться прописом та цифрами такі відомості: 1) кількість виборчих бюлетенів для голосування в одномандатному окрузі, виготовлених на замовлення Центральної виборчої комісії; 2) кількість виборчих бюлетенів в для голосування в одномандатному окрузі, одержаних окружними виборчими комісіями; 3) кількість невикористаних виборчих бюлетенів для голосування в одномандатному окрузі, погашених окружними виборчими комісіями; 4) кількість виборчих бюлетенів для голосування в одномандатному окрузі, одержаних дільничними виборчими комісіями; 5) кількість виборчих бюлетенів для голосування в одномандатному окрузі, виготовлених дільничними виборчими комісіями; 6) кількість невикористаних, у тому числі зіпсованих, виборчих бюлетенів для голосування в одномандатному окрузі, погашених дільничними виборчими комісіями; 7) загальна кількість невикористаних виборчих бюлетенів; 8) кількість виборців, внесених до списків виборців на виборчих дільницях; 9) кількість виборців, внесених до витягів із списку виборців на виборчих дільницях; 10) кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені для голосування в одномандатному окрузі у приміщенні для голосування; 11) кількість виборчих бюлетенів для голосування в одномандатному окрузі, що не підлягають врахуванню, виявлених на виборчих дільницях; 12) кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені для голосування в одномандатному окрузі за місцем перебування; 13) загальна кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені для голосування в одномандатному окрузі; 14) кількість виборців, які взяли участь у голосуванні в одномандатному окрузі у приміщенні для голосування; 15) кількість виборців, які взяли участь у голосуванні в одномандатному окрузі за місцем перебування; 16) загальна кількість виборців, які взяли участь у голосуванні в одномандатному окрузі; 17) кількість виборчих бюлетенів для голосування в одномандатному окрузі, визнаних недійсними; 18) кількість голосів виборців, поданих за кожного кандидата у депутати в одномандатному окрузі. 2. Відомості про підсумки голосування цифрами і прописом заносяться до протоколу Центральної виборчої комісії про результати виборів депутатів у одномандатних округах. Відомості, зазначені у пунктах 2 - 18 частини першої цієї статті, вносяться цифрами по кожному одномандатному округу. 3. Обраним вважається кандидат у депутати, який одержав більшість голосів виборців, які взяли участь у голосуванні у відповідному одномандатному окрузі, відносно інших кандидатів, які балотувалися в даному одномандатному окрузі. 4. Якщо найбільшу і водночас однакову кількість голосів набрали два або більше кандидати у депутати, в цьому одномандатному окрузі проводиться повторне голосування по цих кандидатурах.[/spoiler] [/quote]
Настройки
Отключить в этом сообщении BBCode
Отключить в этом сообщении смайлики
Не преобразовывать адреса URL в ссылки